onsdag 2 september 2009

Min prins

Så mycket arbete och så mycket kärlek jag lagt ner ... Och så mycket glädje och kärlek jag får tillbaka. Conrad har en naturlig del i mitt liv, jag kan inte ens minnas hur livet var innan han flyttade hem till mig. Eftermiddagarna när jag kommer hem från jobbet och vi åker ut i skogen för en promenad, på kvällen när han ligger nedanför soffan och håller mina fötter varma. På morgonen när jag kan passa på att kramas när han är sömnig och en liten gnutta gosig. Han är min bäste vän, mitt hjärta.

4 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Jag förstår dig väldigt väl. Jag har ju två stycken Conrad hemma. Men gud så sugen på hund jag är...

Frida sa...

Nu blev jag riktigt varm i hjärtat.... Ja, å tårögd såklart!!!!

Kram på er! Snart ses vi :-) Tjohoooooooo!!!!!

Annie - PD sa...

Vet precis hur du känner! Det är en sådan villkorslös kärlek djur ger :) Kommer inte ihåg hur det var utan kattungarna i huset :)

C. Meow sa...

MUD - du får komma upp och kramas med honom (nu ligger han och drömmer, springer och morrar)

Frida - längtar efter er ...

Annie - ja det är något speciellt. Man blir varm i hjärtat bara vid tanken