tisdag 6 april 2010

Liten blir stor - Conrad fyller 4 år






13 kommentarer:

mormor Frida sa...

Stort grattis till Världens finaste Conrad!
Hoppas matte behandlat dig som den kung du är idag!
Puss på tjocka läppen från barndomshemmet!

Peace in mind sa...

Nämen...jag dööör. Jag vill också ha en sån där mogen hund. Saga är ju snart fem och heeelt crazy!

Jo sa...

Men sötaste! :D Gratulera snyggingen från mig!

C. Meow sa...

Fritte - mja han fick massage och några frolic. Han blir behandlad som kung varje dag :D

PIM - han har blivit rätt mogen. Faktiskt. Fast både döv och fånig ibland.

Jo - ja han är så fin mitt hjärta

Emma och Conny sa...

Ett stort Grattis på födelsedagen önskar brosan Conny

Annie - PD sa...

Grattis till finaste Conraden :D
Han är en så stilig hund!

Jessica å Duke sa...

Grattis till snyggingen!!!
Kram!

Miss Upsey Daisy sa...

Grattis. Vilken liten björn han var. Firar ni med en död svan månne?

Petra sa...

GRATTIS Conrad, en mogen man i sina bästa år :)

Skatan sa...

GRATTIS ... en lagom tjock (får jag hoppas)hund (man) i sina bästa år ... som Karlsson på taket ... alltid ansåg att haaan var.

Kram!

Jossan sa...

Vilken sötnos!

Tankevågor sa...

Såååå söt och fin! Grattis till 4-åringen! :-)

// Lisbeth

Miss Baglady sa...

Åååh ååhhh vill också ha en rottis..