söndag 30 mars 2008

Hemma

Favorit hemma var svårt att hitta, för jag är nöjd med det mesta. Det här är mosaiken i mitt kök som jag är glad att jag tog mig råd att köpa. Det var dyrt som fasen men massar perfekt - lite 50-tals känsla över det hela.

Ville även visa denna batiktavla som jag är så belåten med (trots att många av mina vänner tycker den är så ful). Den lämnades i huset när köpte det och den är bara så ... oj vad jag gillar den.


Sist men tyvärr inte minst - fondväggen i sovrummet (den lutar, det är inte fel på er). Älskar tapeten men de ==)(&(/&&%%&¤##¤(=??=)( sk hantverkarna så tog på sig att sätta upp den har slarvat så varje gång jag tittar på väggen ser jag bara skavankerna och det ilar i tänderna. Det var tur för dem att pappa hann hejda dem och skicka iväg dem innan jag kom hem. Hade nog kört på dem med bilen! J****a klåpare! Finns tre alternativ - tapetsera om med samma tapet, tapetsera om med annan tapet eller låta den vara.


2 kommentarer:

Annie - PD sa...

Vilken underbar mosaik!!!! Jag vill ha något liknande som bryter av i rött istället för blått - var är den ifrån?

C. Meow sa...

Jag köpte den på Interkakel. Ska kolla på kvittot om det står vilket märke det är. Den har en jättefin lyster.