tisdag 12 januari 2010

Snällllllelak

Jag och Kollega Lång har ett samarbete mot våra kinesiska kollegor just nu. Jag är den snälla (vem trodde något annat??) - mest antagligen för att han inte tror att jag kan urra upp dem ordentligt när de gång efter annan gör fel och struntar helt i våra anvisningar. Ha, han har aldrig hört mig när jag träffar på mjukisbyxor på krogen.

Men jag är rädd för att han har rätt, nu för tiden har jag upptäckt att jag är snäll, förstående, tålmodig och pedagogisk?? Vad hände med speditören som fick kaxiga 19-åriga vikarien att gråta - på riktigt! Han torkade tårar ... och jag skällde. Fanns en film som hette Alien Body Snatchers - kan något liknande hänt mig??

3 kommentarer:

C sa...

Jag måste faktiskt upplysa om att du inte alls är snäll, förstående, tålmodig och pedagogisk. Mig URRAR du minsann upp, HELA tiden.

Inte struntar jag i anvisningar, och mjukisbyxor använder jag inte utanför hemmets lugna (och håriga) vrå. Vad har jag gjort för att förtjäna detta???

Mobbas jag för att jag är yngst?
Eller för att min hund är smartare än din? (moahaha)

*puss*

Jo sa...

...urrar? :)

C. Meow sa...

Kära C - att jag urrar upp dig är bara för ditt eget bästa!!! ;)

Jo - urra är att skälla på någon så det blir lite fart. Tror det är pitemål