torsdag 10 juli 2008

Faktiskt kusinens fel!!

Hur lugn och avslappnande semestern än är så har jag inte vilat bort min förmåga att hamna i besynnerliga situationer - eller hamnar alla i sådana och bara inte berättar om dem?

Jag åkte iväg på Coop för att köpa lackfärg och fick snart händerna fulla med sånt som behövdes. Jag hade inga fickor så jag använde mig av kusin Anettes tips - jag satte telefonen i behån. Syns inte och man kan någorlunda diskret fiska upp den om det ringer. Och ringde gjorde det ... när jag står i kassan med söte semesterkillen och ska precis betala. Hade det bara varit signalen hade jag kunnat låtsas som ingenting, men jag hade även på vibration och displayen vänd utåt så hela mitt ena bröst blinkade och vibrerade. Herregud. Vad gör man? Jag skrattade lite, sa till honom att "man kan ju inte alltid svara", betalade och gick.

6 kommentarer:

RANA sa...

Hahahaha!!! Underbart, vännen! Jag kan se dina världsvana steg framför mig, när du klev därifrån med hakan i vädret. Eller?

Jag brukar också ha den i BH:n. Eller hade, tills jag började noja om bröstcancer. *suck*

KRAM, Rana

Annie - PD sa...

hahahaha! Du är cool :D

Miss Upsey Daisy sa...

Helt rätt.

Ett blinkande och vibrerande bröst. Varje kvinnas fulla rätt!

Anonym sa...

HA HA! Du är underbar. Vi höll på att dö av skratt. Ha en riktigt skön sommar.

kram Emma och Conny

Anonym sa...

Nää va du är härlig:) ja ser det framför mig...hahha!!
Hoppas allt e bra och ha en trevlig sommar!!

Kram /"i.d.Kattis"

C. Meow sa...

Hakan hölls högt tills jag kom runt hörnet, då höll jag på att skratta ihjäl mig.