torsdag 10 juli 2008

Tre grejer - mode

Det är något speciellt med höstmodet. Trots härlig sommar så lockar mustiga färger, ulliga tyger och stickat. Det här är tre av mina favoriter till hösten.

Skor från Minimarket - är dock inte så förtjust i kjol och skor med kort skaft och till byxor gör de väl sig inte riktigt. Men snygga var de.

Kappa från Maria Westerlind. Tycker om hennes kläder, de känns väldigt bärbara i min vardag och den här var så vacker.

Bruna manchesterjeans från Acne. Manchester är väl verkligen höstmaterial?


4 kommentarer:

Annie - PD sa...

Underbara saker.
Manchester är verkligen höst för mig. Hösten är min favvoårstid all timers :)

Solrosfrö sa...

Kappan gillade jag skarpt!

Linda K sa...

minimarketarna får man 20 prcent på som elle-prenumerant :)

C. Meow sa...

Annie - manchestermys mmm. Fast vi väntar ett tag till ;)

Jessika - älskar hennes design

Linda K - men inled mig i frestelse då hemska kvinna :)