tisdag 14 oktober 2008

Tack för tårtan

Idag kom det in en man på kontoret och frågade efter mig. Tydligen har jag hjälpt honom med en sändning här i somras som det var trassel i tullen med och han hade lovat mig en tårta. Han verkade ha dåligt samvete över den långa leveranstiden så jag hade inte hjärta att tala om för honom att jag 1. inte kommer ihåg sändningen 2. inte kommer ihåg att han lovat mig tårta 3. att jag är mer förtjust i programmet Tårtan än tårta som fika (kollegorna är dock glada).

6 kommentarer:

Var dags glimtarn sa...

En tårtflitrt! Jag tycker det låter romantiskt :O

smultron sa...

Nr 3- Jag instämmer!

Peace in mind sa...

Inte gilla tårta? Vad är det för fel, tårta är ju helt enkelt supergott. Gräddtårta, schwarzwald, princess....*drägglar*

Solrosfrö sa...

Jag väljer att proppa i mig av gräddtårtan jag så får du titta på programmet ;)

Sara sa...

Jag gillar inte heller tårta. Inte om det är grädde på och det brukar det ju oftast vara. :9
Fast det var ju himla snällt av honom!

Miss Upsey Daisy sa...

Inte heller någon tårtflicka. Men tanken var god så klart.

Vad fick du för tårta?