tisdag 24 mars 2009

Men vem var i buskaget då?

Nyss var jag ute med Conrad på kvällskiss och då brukar vi gå ut på ängarna brevid vårt hus. Det är inte så många hus och inga gatlyktor så det är ganska mörkt, men min hund är byggd som en stridsvagn och ungefär lika smidig så jag brukar höra var han är.

Längs med ängen så är det litet stråk med skog och jag hörde Conrad rassla omkring där inne, MEN nu när jag kom in började jag fundera. För medans jag hörde honom i skogen så stoppade Conrad nosen i min hand för att få godis. Vem var då i skogen?


Ett monster??

En galen yxmördare?

Eller områdets värsting .... Hoppe Hare ...

8 kommentarer:

Jo sa...

Är du säker på att det var C som stoppade nosen i din näve för att få godis och inte kakmonstret? C kanske var kvar i buskaget? :D

Miss Upsey Daisy sa...

Lyssna på Jo här ovan.. Är du verkligen säker?!!!

Anonym sa...

Instämmer med föregående talare... Din "stridsmaskin" är ju gode så söt, och kan nog misstas för ett kakmonster i mörkret.

karro sa...

läskigt! tur att du har Conrad!

Var dags glimtarn sa...

Conrad i busken låter ganska läskigt för mig som är mörkrädd. Om man inte visste att det var din Conrad då :)

RANA sa...

Men guuuuuuuuuuuuud vad läskigt!! På riktigt. Och lyssna föralldel INTE på uppviglingsflickorna här ovan. Hahaha.

KRAM!
Rana

Annie - PD sa...

Åh, spännande! Reagerade inte Conrad? Tror annars på haren alt. kakmonstret :D

C. Meow sa...

Jo, MUD och Camilla - kändes bekant på dreglet

Karro - ja, han ger en otrolig trygghetskänsla

VDG - Conrad i busken låter som en äldre herre i regnrock ha, ha

Rana - Ja, inte är de ju nåt stöd direkt ... Kramar

Annie - näe, min hund jagar bara ädla villebråd typ sork