tisdag 31 mars 2009

Utmanad av Camilla



1. Vad heter du?: Camilla
2. Ett ord på fyra bokstäver: Come

3. Flicknamn: Christina
4. Pojknamn: Carl
5. Yrke: Chaufför
6. Färg: Chokladbrun
7. Klädesplagg: Cape
8. Mat: Carbonara

9. Sak i badrummet: Concealer
10. Plats/stad: Christiania

11. En orsak att vara sen: Cykelpunktering
12. Något man skriker: Conrad, släpp sorken!!!!
13. Film: Cleopatra
14. Något man dricker: Chardonnay

15. Band: A Camp (ja, jag vet .... lite fusk)

16. Djur: Chinchilla
17. Gatunamn: Crafoords Väg

18. Bil: Chrysler

19. Sång: Charma Chameleon
20. Känd person: Cindy Crawford


Oj nu är jag alldeles svettig. Varför är det så ont om C??

10 kommentarer:

Peace in mind sa...

Mycket C där...bra jobbat!

Camilla sa...

hehe, jaaa det är en svår bokstav vi har!!

Solrosfrö sa...

Det fick du ju till riktigt bra ;) Ska nog härma nån dag...!

Pappa B sa...

Du skall sluta lura med seriösa damer på dina fotoutställningar (fejakde för att få anledning att gå ut och sörpla viiiin)
HA en trevlig dag och godmorgon appropå det.

Pappa B sa...

Hej igen.
Condrad (Rottis?) Får du väckt intresset och ha koll på hans temperament/fart. (det får inte gå för fort) så kan du få fram en riktigt duktig viltspårhund. Kruxet är att de flesta större raser får spårdoften högre upp och då kan det gå för fort och detta gör att hunden missar avhopp, vinklar och ibland även spårslutet. Se till att dämpa farten och få Condrad så intresserad av blod/klövdoften att han blir "spårnoga" dvs inte ta det i luften och bara gasar på.
Lycka till!

karro sa...

Kul utmaning! Jag lånar den lite

Åsa sa...

Jag är imponerad! Prova Å får du se;)

Sara sa...

Men det var ju en massa C:n ju!

C. Meow sa...

PIM, Camilla och Fröet - har gått och sugit lite på den.

SGM - men jag får ju så sällan träffa Fontänen och då vet jag ju att det bergsäkra metoden är att locka med modefoton och viiiin :D
Rottisen Conrad har en riktigt bra spårnäsa, jag försöker dra ner tempot genom att lägga ut många apporter men han är inte så intresserad av dem. Oftast tar han dem och fortsätter spåra med apporten i munnen. Sen är han enveten så jag har en dröm om eftersök så småningom men vi får se.

Karro - klart du ska låna den :D

Flicka - jag såg din lista :D

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra