torsdag 28 augusti 2008

In my dreams

Jag är i en period då jag drömmer så mycket .. Och den ena drömmen knasigare än den andra. I natt drömde jag att jag var bjuden hem till söta Anna Funderar på lunch. Men jag var lite irriterad eftersom huset var fullt av tonåringar som en efter en visade sig vara vampyrer, smittsamma vampyrer. Dock lyckades jag och en kille till att rädda oss.

Förra natten drömde jag att jag och min kompis Christer skulle gömma liket efter en av mina gamla klasskompisar. Fick aldrig klart för mig om jag mördat honom eller om vi bara snavat över liket. Men vi knölade ner honom i en papperskasse som vi ställde i en pappkartong och gömde bakom en gran. Tyvärr så var min faster Agda (som är liten men väldigt ... vass och bestämd hrm) och snokade runt kartongen så det blev bekymmer och vi försökte smuggla iväg liket.

Kanske jag ska lugna mig lite med deckarläsningen och skräckfilmerna. Ikväll ska jag läsa Kalle Anka innan jag lägger mig för att sova ...

8 kommentarer:

Sara sa...

Jag skrattar så att tårarna rinner... :D

C. Meow sa...

Du tror inte att jag borde börja äta min medicin igen då? :D

Sara sa...

Nää, verkligen inte! :D

Peace in mind sa...

Men lilla gumman, vampyrer i mitt hus??? Det har jag inte mött några, och tonårsgrabbarna här är snäälla...

Petra sa...

Spännande. Och du behöver ju inte se några skäckfilmer, de utspelas ju i ditt huvud när du sover :)
(och där avslöjade hon sig Fru Kaos, tack!)

Fyrfotingarna sa...

Jadu vännen, mina drömmar är så hemska att de inte är i bloggformat. Så det är nog jag som ska överväga att ta lite piller ;)

Men jag får ventilera de sådär lite mindre offentligt...perfekt

Annie - PD sa...

Hahaha :D Vilka galet detaljerade drömmar!!!

C. Meow sa...

Fru Kaos - det värsta var nog att jag aldrig fick lunchen, jag VAR lunchen

Petra - ja herregud, ibland blir man alldeles slut av all drama

Caisa - knasbrutta

Annie rena filmmanuset :D