måndag 18 augusti 2008

Tillbaka på kontoret

Mannen som skapat vårt tulldatasystem är en väldigt speciell man. Om inte annat märker man det på de varningstexter som ibland dyker upp:

"Användaren är redan påloggad, är du verkligen säker på att en ny session ska startas?"
"Posten under ändring av annan användare, vill du ta bort låset nu med risk att blanda dig i någon annans arbete tryck OK, annars AVSLUTA"
"Du har X st poster påbörjade som du bör ta hand om innan du startar på ett nytt"

Eh, ja jag var ju säker innan jag började ....

3 kommentarer:

Petra sa...

Ja, det må jag säga. Den där texten kan skrämma den bästa.
"blanda dig i någon annans arbete". Det vill man sällan :)

Borsökna Östergård sa...

hahahaha. Sicken galning. Eller geni. Vad vet jag.

C. Meow sa...

Jag känner hur han daskar till mig över knogarna ända från Göteborg.