tisdag 19 augusti 2008

Världens snällaste

Nä, inte Conrad utan min kompis Christer som gått med på att vara hus- och hundvakt så jag kan åka till Göteborg i september på en liten kurs och kick-off med jobbet. Med tanke på att han inte har någon hundvana så är det så snällt så jag nästan dör.

Mitt största problem är bara hur jag ska kunna tala om för honom att Conrad är van att sova i sängen ... att han tar stoooor plats, ligger på rygg, gärna med baktassarna på min kudde och snarkar. Tror ni att jag måste säga nåt? Han kanske inte hoppar upp hos Christer?

Sen ville jag för ovanlighetens skull sätta in en fin bild på Conrad, på de flesta bilderna i denna blogg ser han ju lite galen ut ... och det är han ju inte ... så ofta.

12 kommentarer:

RANA sa...

Haha, du är för härlig.

Hoppas kompisen är just hund-ovan och inte hundrädd. :-I

Ligger på rygg? Snarkar? Hahaha.

KRAM,
Rana

Sara sa...

Nä, säg inget! Jag tror det blir bättre så. :)

Solrosfrö sa...

Jag tror också att du skall vara tyst... ;) Fin bild!

Fyrfotingarna sa...

Vilken tur att Christer ställer upp då den andra hundvakten smiter och tävlar precis den helgen (ingen ordning på syncen mellan kickoff och tävlingar)

Berätta inget om sängen, och klagar han sen så berätta om hur det blir då han ska testa vara Öjebybo med en Cayenne och fyra katter ;)

Ska terra Veolia idag...Viola kanske de borde heta istället???

ps. ooootroligt fin bild på Grisen .ds

Borsökna Östergård sa...

Säg inget. De finner nog varandra ska du se. Male bonding...

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Åh vilken snygging till vovve =) O nej, vore jag dig skulle jag nog inte säga ngt till hundvakten ;)

Trevlig kväll!

C. Meow sa...

He, he - jag ska vara tyst.

Anonym sa...

Hade varit roligt o se en bild av Christer o Conrad liggandes i sängen...*ler*

Borsökna Östergård sa...

Vännen - jag ämnar fortfarande hänga här dock!

Annie - PD sa...

Så fin bild - Conrad är väldigt ståtlig!
Gällande sängsovningen tycker jag också att det bör bli en överraskning, alltid kul ;)

Miss Upsey Daisy sa...

Det får bli en överraskning.

Han kanske inte märker något....?

HÖHÖHÖHÖÖ......

Var dags glimtarn sa...

Kiss and tell, går ju inte ;)

Hoppas sommaren varit fin, jag har inte haft tid att hänga ngnstans förutom rent fysiskt i STockholm...