tisdag 5 augusti 2008

Så befriande ...


Zappade runt lite på min TV (ja, jag har god kontakt med min manliga sida) och hamnade på VH1 som har en DiscoEraspecial. Och så kul att se alla dessa taffligt gjorda videos från slutet på 70-talet med svettiga, plattbröstade artister med dåliga tänder, fula frisyrer och lite löst hull. En del artister verkar (HELT OTROLIGT) vara äldre än 19 år och de kan faktiskt sjunga.


De ser faktiskt ut som riktiga människor. Inget plast, inget photoshoppat, inget opererat. Känns mänskligt ...

5 kommentarer:

Borsökna Östergård sa...

Står upp och applåderar ditt inlägg! Klockrent Camilla!!!

Solrosfrö sa...

Ha ha ha! Så sant så sant ;D Jag ser Billy Idol framför mig och Cyndie Lauper... 80 tal men ändå :)

Petra sa...

Jag tycker att den där dräkten var lite vågad :-O Men jag håller också med dig :)

Miss Upsey Daisy sa...

Håller med.

*får mig en tankeställare*

anna sa...

vi skulle behöva lite mer sånt nuförtiden...