tisdag 23 december 2008


12 kommentarer:

Annie - PD sa...

Goooood Juuuul :D
Vad stilig han är :)
kram kram

karro sa...

Vad fin han är! God jul!

Sara sa...

God jul och en puss till söta Conrad!

Fyrfotingarna sa...

Julpussar till Slem från Snusk ;)

Åsa sa...

God jul på er!

Peace in mind sa...

Määäh, vilket tjusigt julkort! Underbara lata dagar önskar jag er. Kram

Miss Upsey Daisy sa...

God jul från mig och Gul och Saga :D

Jo sa...

Han är en riktigt snygg kille, den där C. Och jag är ju kattmänniska, så att jag tycker så vill inte säga lite... ;)

God fortsättning och gott nytt år till er båda! :)

Uttrycksrum sa...

God fortsättning till kvinnan med fina, coola hunden

Anonym sa...

Vilken snygging men det går väl i släkten! Hoppas att ni har haft en skön jul och så passar vi på att önska GOTT NYTT ÅR.

Var dags glimtarn sa...

GOd fortsättning!!!!!!!!!

Petra sa...

God fortsättning önskar jag också!