torsdag 18 december 2008

Luciatåg med två anarkister

Jag var enfaldig nog att tro att det skulle gå att klä ut Chilli och Conrad till Luciatåg och ta lite vackra, söta och stämningsfulla bilder. Herregud ... För det första så kunde jag inte låta bli att gapskratta när jag klätt ut dem så när jag skrattat färdigt hade deras tålamod som är på ca 4 sekunder tagit slut. För det andra så skulle Conrad prompt äta upp tofsen på luvan så han fick bli Lucia (vilket han var mer nöjd med ... ibland undrar jag över hans läggning). Det här var en av få bilder där de åtminstone sitter still ...

7 kommentarer:

Uttrycksrum sa...

Årets lucia, helt klart! MEd kronan på sniskan...

C. Meow sa...

Ha,ha - ja han har lite halkigt huvud min älskling.

Sara sa...

Det var årets finaste luciatåg! :)

Miss Upsey Daisy sa...

Vilket fint tåg. Levande ljus i kronan hade varit stämningsfullt! ;D

Solrosfrö sa...

Ho ho, finaste lussetåget ever ;)

emve sa...

Men åh vilka sötisar!

Petra sa...

Klart killar ska vara lucior! (Det finns tom en grupp på Facebook för det, Conrad kanske vill gå med :)