måndag 29 december 2008

Skotrar - de luktar illa och låter ännu sämre. Men en sak är säker, det blir utmärkta spår att promenera på. Så jag och Conrad har varit ute och promenerat på isen, härligt.

Då kom jag att tänka på när jag som tonåring fick följa med min coole kusin Arne när han var och körde sin gamla Volvo på isbanan som plogades upp på Smedsbyfjärden. Ibland fick jag till och med provköra och sladda loss. Så jäkla kul ... Fast det talade jag aldrig om för mamma och pappa, fast pappa blev nog misstänksam när vi var på halkbanan och jag körde som värsta biltjuven he, he.

3 kommentarer:

Fyrfotingarna sa...

Skotrar är roliga leksaker hälsar syster-Snusk ;) Spåren uppskattas av matten däremot.

Annie - PD sa...

Kan tänka mig att du sladdade runt på isen - så kuul och mycket bra övning inför verkligheten. En gång när körkortet införskaffas räcker inte... :)

C. Meow sa...

Cayenne - brorsan är väldigt nyfiken på skotrar, de verkar skoj att springa efter.

Annie - tycker fortfarande det är ganska roligt att sladda lite :D