söndag 5 juli 2009

Jag mötte Lassie ...

Yvonne
Lassie

Jag slog nästan ner Yvonne Ryding!!
Häromdagen var jag på Coop och investerade i ett teleskopskaft till min grensåg (trädgårds- tönteriet når nya höjder varje dag). Eftersom skaftet är ganska långt så stack det ut en bit bakom min vagn men jag klarade mig genom hela varuhuset utan att peta ut ögonen på någon eller riva ner något. Nöjd som fan över det irrade jag ut genom kassorna och på vägen ut så svingades skaftet vildsint mot en kvinna. Och vem var det om inte Yvonne Ryding som kom ner från restaurangen på Coop (fast om man väljer att äta där så kan man nog behöva få sig kring huvudet). Men jag måste säga en sak - hon var fortfarande jättevacker. Och snabb på att ducka ...

1 kommentar:

Miss Upsey Daisy sa...

Ingen dålig Lassie! Speciellt inte när du nästan nockade henne :D