torsdag 6 november 2008

Lite snävt del 2 - hos familjen Halt

Otroligt suddig bild för hundskrället anade nog att jag skulle göra narr av honom och vägrade hålla sig stilla. Men här ser man hur snyggt (hrm) västen sitter. Den liksom stramar över hans skuldror och är lite för kort. För kort är även bandet som ska sitta runt magen.

Sen ser den uppmärksamma att han även har en sko, detta på grund av att han skadat en klo (igen). Igår var vi på promenad längs elljusspåret och jag tog fel på blått spår (3,4 km) och grönt (7,4 km) så promenaden blev lite längre jag tänkt mig så han hade lite ont igår. När vi kom hem så lyckades jag fastna och bryta stortånageln bakåt så då fick jag också lite ont ... mao jag såg stjärnor ... Så idag är vi lite halta.

8 kommentarer:

Christina sa...

Ååå vilken fin hund! Vad har hänt med tassen?

Christina sa...

Åååå nu såg jag om promenixen!

Anonym sa...

Sådan matte, sådan hund? Då tänker jag på klo/nagel-missödet!! Inte undra på att han går och skadar klor, han vill ju bara vara som sin matte ;) Fast ruggigt söt är han!

Anonym sa...

He is kinda funky, if you ask me. Klär i orange.
Var rädd om fossingen din.

Solrosfrö sa...

Sympatiskadad kan man kanske kalla det ;) Västen sitter som en smäck!

Sara sa...

Allt klär en skönhet!

C. Meow sa...

Christina - välkommen hit. Ja, han är en liten olyckspåse min sötnos :D

Camilla - ja, de är söta våra killar.

Lilla Blå - the boy's got rhytm'

Fröet - eller så är vi lika klantiga :D

Sara - han tackar och skickar en extra slemmig rottispuss :D

Miss Upsey Daisy sa...

Conrad rockar fett! Och han syns ju. Huvudsaken :D