torsdag 6 november 2008

Premiär

I söndags var det dags för vår premiär på tävlingsplanen och tävlade i Lydnad 1. Vi hade inte tränat så mycket, vilket väl också visade sig (vi kom sist av 24 stycken) men det här var vår träningstävling för att känna efter hur det kändes.

Conrad tyckte det var superroligt, han hade så kul så han tjuvstartade på hoppet. Och vi fick en 9:a på samarbetet/helhetsintrycket (maxpoäng är 10) och den poängen kändes jättebra. Sen var mitt mål 34 poäng och vi skrapade ihop 84 ...

Så här frostigt och fint var det häromdagen när vi var ute och promenerade. Och Conrad poserade på sitt vanliga vis - dvs han vägrar att titta mot kameran.

8 kommentarer:

Peace in mind sa...

Bra jobbat, lägg ut en film fr nåt lydnadspass. Det vill jag se!

Han är så stilig din C:)

C. Meow sa...

Visst är han rätt stilig :D

Film .... Hmmm. Vi får se.

Sara sa...

Jag brukar också vägra att titta mot kameran. Conrad och jag...

a n k i e f o n t ä n sa...

Nämen åh, bra jobbat! Och säkert hur kul som helst! Hälsa "den ivrige"!

karro sa...

vad roligt! det viktigaste är ju att både du o conrad är nöjda!

Anonym sa...

Men ni är du så duktigt som gav er ut och testade! HEJA HEJA! Visst är det otroligt nyttigt, inte minst för man inser vilken stor betydelse ens egen insats har :-) Och någon måste ju komma sist... Fördelen är ju att ni inte kommer kunna få en sämre placering nästa gång... *asg* Fråga inte mig om min första tävling, jag höll på att bli diskad ;-)

Nu har jag börjat på Whiskeyn!

KRAM!!

Anonym sa...

Men hallåååååååååå!!!!
Har du fotat skrället å inte skickat bilder till mig??

E du inte snäll så hoppar jag på planet och sitter på din trappa fortare än du kan ana ;-)

Kram!

C. Meow sa...

Sara - ååååh, en till envis modell

Ankie - hur kul som helst!! Fast det är ju roligare när man vinner typ pokaler.

Karro - ja. Och jag är mallig över att vi faktiskt tog oss ut och tävlade.

Åsa - ja, fast vi ligger ju i lä jämfört med de andra C-barnen. Men vi satsar på charmigast ha, ha

Frida - det var det som var min plan mohaha