onsdag 21 januari 2009

Idag är jag trötter

Idag har det varit en onödigt spännande dag på jobbet, trassel med en fellastad pall och klantiga chaufförer. Så nu är jag trött i huvudet och gjorde misstaget att sitta och se på nyheterna. I huvudet snurrar tankar om situationen i Gaza, unga mäns syn på kvinnor, ätstörningar och fåniga teorier om machomän från Malena Ivarsson och Amelia Adamo och som grädde på moset djurmisshandel. Kan man bli annat än trött?? Jag orkar inte ens gråta åt eländet ...

Tror jag ska gå ut och träna läggande under gång med Conrad, för han börjar bli riktigt duktig på det. Snart kan jag gå något steg från honom. Till slut ska jag kunna säga åt honom att lägga sig, fortsätta gå ca 10 m, vända mig om och vänta en liten stund för att sen gå tillbaka och låta honom sätta sig.

1 kommentar:

Peace in mind sa...

När när när? Har tränat med Saga i två år. Reser hon sig? Jaaa, hela tiden varje gång...tur man älskar dem ändå!

Piggelinkram