tisdag 3 juni 2008

Jag har bytt kön!!

Jag har blivit man (upplysning för de av er som undrade lite över utgångspunkten så att säga)! Efter jobbet fixade jag lite mat och drack en öl till maten. Somnade på soffan och vaknade som en zombie lagomt till tvsporten. GAH. Typiskt manligt beteende. Det är bara att gå och införskaffa mig en brynja, börja kolla på fotbolls em .. vm .... sm???? Den som är nyfiken på brynjor kan även gå in på denna ... öh, informativa sida som är vigd till detta eminenta plagg.

Hemskt konstigt inlägg, jag vet. Beror på ölen och tuppluren tror jag ....

4 kommentarer:

Peace in mind sa...

Brynja, brynja jag saknar dig så! Kommer ihåg på åttiotalet då brynja på tjejer var hett, utan nåt under. Ungefär lika fint som MissWetT-shirt-tävlingarna fr samma era.

C. Meow sa...

Men jag är en ärbar man - jag har bh under min brynja ;P

Peace in mind sa...

Ha ha det hade inte jag på den tid det begav sig. I nuläget skulle jag nog gärna ha kläder både över och under brynjan:)

Petra sa...

Och ett foto hann du med också, bra ;-P Så vi känner igen dig på lördag...