måndag 30 juni 2008

Några dagar senare

Jag är ond, OND säger jag. Inte söt!! Foto Frida Taipale

Det var nog ledighet jag behövde. Klådan har släppt lite - men många tankar om förhållanden, kärlek och ensamhet och vad jag egentligen vill ha finns kvar. Ska jobba i trädgården imorgon, det brukar alltid vara bra för tänket.

Anneli och Chilli har värvat mig och Conrad till deras träningsgrupp här i Luleå. Så nu blir det träning två kvällar i veckan och vi ska få tillfälle att prova allt från lydnad, spår och sök. Blir bra för lata mig att träna organiserat, jag kan vara lite oinspirerad annars.

8 kommentarer:

Fyrfotingarna sa...

Så skoj med en träningsgrupp, tror jag blir toppen för dig o Fläskläppen!!!

Jag förstår dina tankar, och vi fick ju ur oss lite båda två igår i luren. Tur att du är så klok o härjar med mig ibland, vad skulle annars hända?? (hihi)

Puss o Kram från mig o Grisan

Annie - PD sa...

Men jösses vilken liten sötnos :)
Jag hoppas klådan stillas ytterligare, stora kramen härifrån!

Var dags glimtarn sa...

Den där onda känns så svår att ta på allvar ; )

*skickar lite själslig aloe vera* Kram

Uttrycksrum sa...

Ja, ibland kliar det i själen. Nyttigt att ibland ifrågasätta, ompröva, ta sig en funderare osv. Själen behöver ju space! En del vågar ju inte möta sig själva, gör allt för att undvika kliet. Håller med dig om naturens välgörande kraft!

Vilken puss-skapelse, den där lille trulige!

Miss Upsey Daisy sa...

Ibland kliar de i själen. Man får försöka hitta sätta att hantera det. Tills det försvinnner.

stor kram!

Solrosfrö sa...

Ha det bara lugnt och skönt på din semester nu. Stora kramen från de värmländska skogarna!

Borsökna Östergård sa...

Mmmm vilken söting! Kul med träningsgruppen!!! Hoppas du har en skön sommar so far...kram

Camilla sa...

en sån liten sötis är jag iaf inte rädd för. alltid nåt! =)