måndag 16 juni 2008

Manic monday

Idag var en riktig skitdag, men en skitdag med potential. Det har varit något fel med vårt datasystem på jobbet idag så ALLT har legat nere fram till halv tre och jag blir så stressad när jobb hopar sig och man inte kan göra någonting. Sen har jag stressat hem från jobbet och kört till Piteå tur och retur för att hämta en garageport som jag köpt. Med släpvagn och vägarbeten så gick det inte fort.

Men så kom jag hem och åkte ut och cyklade med Conrad - vår premiärtur - och det gick riktigt bra. Bara två tvärstopp varav en gång gällde en löptik och det kan man ju förstå. Sen har jag ätit en god grekisk sallad och Conrad ställde sig frivilligt i duschen. Så det känns rätt mycket bättre nu ...

6 kommentarer:

RANA sa...

The only way is up... *hysteriskt brett flin*

Hoppas morgondagen blir lite lugnare.

Kram!

Fyrfotingarna sa...

Vad skoj att cyklingen gick bra, hur du lyckas på den cykeln förstår jag inte *haha* Men mina ben är lite längre förstås...

Puss på fläskläppen från oss o Kram till dig

Miss Upsey Daisy sa...

Vissa dagar bara tjorvar sig... trist men så är det. Alltid skönt att röra på sig i slutet och få ut allt.

Petra sa...

Slutet gott allting gott för att använda ännu en kliché. Piteå...är det inte otroligt långt från Luleå? Eller jag kanske tänker på Kiruna...

Annie - PD sa...

haha :D Det lät som han gick in och ställde sig i duschen och skruvade på vattnet själv :D

C. Meow sa...

Rana - visst är det så?? Snälla :)

Caisa - ja, den är lite liten.

MUD - ja, att koncentrera sig helt på att röra sig är bästa medicinen.

Petra - tror du tänker Kiruna. Mellan Luleå och Piteå är det ca 5 mil. Du måste nog komma på studiebesök.

Annie - Att han frivilligt går in i badrummet är en seger, den dag han fixar hela duschandet själv är total lycka.