söndag 6 april 2008

Bit ihop, det är VÅR!

Idag hade jag besök. Eftersom solen lyste lite grann så fick jag hybris och beslutade att vi skulle fika på altanen. Det var ju trevligt och stundtals ganska skönt, men den ena gästen började få blå läppar och den andra sa (bedjande) "men glassen, vi kan väl äta den inne??". Så jag gav upp.

Men nu måste det bli vår, jag längtar så efter lite grönt och barmark.

Dagens trista - eftersom vi inte varit hos veterinären på länge så bröt Conrad av en klo igår. Han är en otursförföljd klumpeduns min älskling.

5 kommentarer:

Smartasmia sa...

Hehehehe...det kan vara en hint på att gå inåt när gästerna blir blåa:-) Conrad: krya på dig!

sara sa...

Stackars lille (?) klumpedunsen!

C. Meow sa...

SAM - jag satt och tänkte själv att det nog var dags att gå in ;)
Men jag är ju så ivrig ...:D

Conrad tackar för medlidandet. Han hälsar att tratten är värst och matte är elakast

Peace in mind sa...

Men stackars gäster och ännu mer stackars Conrad. Jag anar nu en LIKHET, båda har otursförföljda hundar. Saga har klippkort på Bagis (bagarmossens djursjukhus) närapå, och tur i oturen att uppfödaren jobbar på en vetpraktik. Lite fördelar har vi haft av det...

C. Meow sa...

Ja, är det för att de gillar att lulla omkring i sin egen värld som de gör illa sig? Yrhättorna i hundvärlden verkar vara osårbara.