tisdag 29 april 2008

Jag - en drake

Gud vad det blev mycket PMS-babblande idag, men ok. I den här bloggen verkar vad som helst kunna dyka upp. När jag, som idag, stryker omkring, har PMS och känner mig lite extra hetlevrad så brukar jag tänka på en scen i Fawlty Towers när Basil säger "Have you seen my wife make toast?" och så låtsas han andas eld på båda sidor om brödet. Roligt tycker jag och en sann illustration om vad jag är kapabel till. Att observera, under några begränsade dagar dock. Väldigt få, försvinnande få ...

Måste nog se lite Fawlty Towers tror jag.

4 kommentarer:

Peace in mind sa...

Skulle det vara roligt? Lågt.
//anonym

Såklart, Fawlty Towers är en favorit, och du me´. Godnattkram!

Lox sa...

Älskar Fawlty Towers. en av mina livs höjdpunkter var när jag som 15 åring på språkresa i Torquay besökte huset där utomhusscenerna spelades in. Jag kunde se Basil komma springandes ner för backen hojtandes. :)

Miss Upsey Daisy sa...

Åh.Fawlty towers... älskar den serien.... Går den på någon kanal nu?

C. Meow sa...

Agenten - provocera mera ;P

Lox - såg URsäkta vad är klockan häromkvällen. Också en riktig höjdare :D

MUD - nej tyvärr tror jag inte det! Älskar den också ...