onsdag 16 april 2008

Tidig vår ...

Så här skulle jag gärna klä mig i vår. Bild från Femina.

9 kommentarer:

Peace in mind sa...

Med conrad skuttande runt fötterna!

Var dags glimtarn sa...

Jag me ;)

Petra sa...

Men är det nya Femina? Var är min
:(
Det ser mysigt fast höstigt ut.

C. Meow sa...

Anna - ja han älskar stranden

VDG - visst var det coolt

Petra - det är nog förra Femina tror jag kanske. Är förvirrad och köper tidningar i parti och minut, dessutom samma nummer ibland :D

Petra sa...

Aha, då andas jag ut (jag prenumererar och vill ju inte bli utan. Femina är min absoluta favorit)

Borsökna Östergård sa...

Jag orkar inte köpa tidningen...men vad är det för väska?! Om man får besvära...

C. Meow sa...

Ankie - den kommer från Caia of Sweden tel 031-846800

Borsökna Östergård sa...

TAck Camilla! Dags för en röd väska känner jag!

Solrosfrö sa...

Klipp ut och sätt i pärmen :)