lördag 19 april 2008

Varning för gnällig kvinna

Jag hatar verkligen reklamen för Länsförsäkringar med den där Papi Raul människan. Hatade den när han skulle ha allt till halva priset och hatar den när han springer omkring på ett hotell med ful hockeyfrilla. GAH!!! Jag vet att hatar är ett för starkt ord och jag vet att jag kan byta kanal men GAAAAAAHHHHHH! Så gräslig den är!

Och när jag ändå är igång. Schulmangänget är för sorgliga. Kissar på sig i lycka över en notis i Aftonbladet, mediakåta eländiga typer.

Nu känns det mycket bättre. Tack.

9 kommentarer:

Borsökna Östergård sa...

Jag fullkomligt älskar Felix Herngren. Humor. Kan vi fortsätta blogga trots?!

Var dags glimtarn sa...

Jag är ledsen, jag garvar åt hans sjuka humor jag med ; )

C. Meow sa...

Bara att bita i det sura äpplet och inse att det är jag som har konstig humorsmak. Får hurven av Filip och Fredrik också. Inte mycket som får mig att skratta :D

Annie - PD sa...

Jag ogilllar reklam överlag (och tvreklamen slipper jag pga av "TV-brist") Mest av allt ogillar jag meningslös radioreklam... Hur svårt kan det vara att göra bra grejor?

Åsa sa...

Varsågod!

Anonym sa...

Gud så skönt att ha en blogg och få utlopp för sina aggressioner:) Jag kan annars bara hålla med dig!

Var dags glimtarn sa...

Fredrik och Filip är inte roliga.

C. Meow sa...

Annie - visst är TV-reklam DÅLIG!
Ser mindre och mindre TV. Du är min ledstjärna :D

Stumpan - tack. Skönt att få gnälla ibland :)

Jessica - ja, vår egen lilla värld!
Skönt att höra någon som håller med mig.

VDG - du är en klok kvinna!

Vera sa...

Jag har ngn form av hatkärlek till Schulmans. Ibland kan dom vara riktigt roliga. Men bara ibland.