fredag 23 maj 2008

En vilde, en marodör - det är jag

Just nu är det lite tunnsått med inlägg, min dator hemma är i karantän och jag är ute i trädgården på kvällarna och river runt. Jag har kämpat på med att ta bort en gigantisk vildvuxen vinbärsbuske som har rotat sig ordentligt och igår blev jag less! Högg av de grenar jag kom åt och sen drog jag lös resten med bilen ... Kände mig som en riktig marodör.

Ikväll ska jag elda upp riset och kanske dansa runt bålet (dock inte naken, jag är för frusen för att vara en äkta vilde).

10 kommentarer:

Fyrfotingarna sa...

Åh så synd att jag inte är hos dig ikväll, jag hade gärna dansat runt ditt bål...

C. Meow sa...

Ja, men du ska ju jämt hålla på och dansa naken och min granne är så blyg .... ;D

Peace in mind sa...

Du kan ju alltid försöka, bara en liten nakendans med kameran förstås...

Solrosfrö sa...

Vråla ett vårskrik ända från tårna;)

Vera sa...

hahaha ... häxbål kanske ;D

Smartasmia sa...

Heheheh...bilrycket där:-) Och jaså...det är till att vara rödbetssugen. japps..har nog koll på vart fröken kommenterar;-) ahh..där uppe är det inte eldningsförbud nu då..? Här är det så till Herr Boudoirs stoora förtret.

Annie - PD sa...

Hehe, bra där att ta bilen! :D
Kör bil runt bålet naken kanske kan vara något?! :D

C. Meow sa...

Anna - det vore nåt :P
Jessika - ja ta mig f*n
Vera - det är SÅ roligt att elda
SAM - ja, men jag har en tunna att elda skräp i så det blir lite kontrollerat
Annie - smart! Så kan jag ha på sätesvärmen :D

Borsökna Östergård sa...

Du roar dig hör jag. Bra!

Fyrfotingarna sa...

Meh Jag dansa naken, du sprider illvilliga rykten kvinna ;)