onsdag 14 maj 2008

Kvällspromenad

Det finns en fånig hund, låt oss kalla honom för Conrad, som får mig att skratta och bli lycklig varje dag. Vi gick på kvällspromenad och för första gången sedan klobrottet så har han fått vara lös. LYCKA! Han har sprungit, rusat, skuttat, lekt och klampade naturligtvis ner i vattnet med skyddsko och allt. Eftersom har redan blött ner sig så fick han leka lite i vattnet som han älskar. Så nu har han klarat av bad nummer två denna säsong ... och jag är betydligt gladare.

Han har gått och lagt sig i sängen och snarkar så det hörs i hela huset.

2 kommentarer:

Smartasmia sa...

Ahahaa! Fina Conraden där:-) Det är ärligt första gången som halvt hundrädda jag känner tillgivenhet...via foto åtminstone...för en rottis som jag egentligen är döskraj för. Jag tror inte att jag skulle kunna vara skrajsen för en sån sötnos, faktiskt. Klia lite på honom från mig, va:-)

Annie - PD sa...

Haha - vilken blick på det fotot. Typ: Koppla mig aldrig mer!!