onsdag 21 maj 2008

I en nära framtid

Allt är ju inte elände och tandagnisslan. Snart ska jag ju åka ner för en långhelg i Stockholm. Bland annat så ska jag till Åsa och där ska jag pussa på gänget ovan (plus deras 4 systrar). Jag ska även hälsa på Frida och pussa både på hundvalpar och människovalp. Sen så är det ju bloggträff på Rosendahl och det ska bli så kul och spännande att träffa alla :D

Fast VAD ska man ha på sig? På bloggträffen alltså, i valphagen gäller tjocka kläder och skinnhandskar - jag känner till rottisvalpar i den där åldern. De ser ut som små gosiga björnar men har tänder och inställning som en piraja.

12 kommentarer:

Borsökna Östergård sa...

Nä, men guuuuuuud!

Jag beställde en sjal som jag tänkte hotta upp mina gamla outfits med den 7 juni! ;D Tänkte köra dagens outfit bild just den dagen!

Smartasmia sa...

Fantastiskt söta små saker där:-) Kan nästan inte tro att de ska bli stora och halvfarliga voffar sen;-) Åhh...gestanes vad skoj att du dyker upp på bloggträffen:D Ses fram emot är bara förnamnet. Och skit i det. Vad man ska ha på sig. Själv funderar jag på att komma i min ö-overall:-) kramkram

Var dags glimtarn sa...

Jag kommer inte men skulle jag gjort det, så jeans och tshirt :)

Have fun!

Åsa sa...

DU ska ju naturligtvis se ut så mycket som sig själv som möjligt. Det är ju det vi vill se:)

Peace in mind sa...

Jag längtar efter att få träffa dig, med kläder eller vad du nu har på dig:) Det kommer att bli ren o skär glädje o avkoppling efter allt studentfirande, men Conrad...Får man träffa honom också?

Fyrfotingarna sa...

Anna; Jag läste nog före Camilla så jag "erkänner". Conrad ska bo hos mig o syster-Cayenne då hon är i Hufvudstaden. Jag är avis o vill åka ner jag med, men tröstar mig med Conradpussar ;)

/Caisa

Miss Upsey Daisy sa...

Inställning som en piraya. Helt rätt. *garvar*

Peace in mind sa...

caisa: Besviken är bara förnamnet. Den där besten hade jag velat mysa med...Men för vår gulliga Camilla kan det ju vara ett skönt break också!

C. Meow sa...

Ankie - enligt ryktet är du ju alltid cool :D. Såg din nya sjal, superfin.

SAM - iiiiihhh! Kommer du? Oj vad roligt :D

VDG - du kommer att saknas :D

Stumpan - ska försöka ;)

Anna - ja, det ska bli så kul att träffas och få ansikten på er allihopa :D

MUD - ja, att något så litet och sött kan ha så vassa tänder :D

RANA sa...

Men halloj du härliga varelse.

Ja, de där valparna ser ju orimligt söta ut. Inte ens en hundrädd människa (som jag) kan bli särskilt skraj.

Jadå, jag har målat tavlan. Vad kul att du gillar den. :-) Den är rätt beskuren på den bilden, ser egentligen ut så här.

Härlig blogg du har!

Många kramar!
Rana

Vera sa...

Åhh va söta dom e!

C. Meow sa...

Tack Rana och kom gärna på besök igen.

Ja, de är så söta och snuttiga och alldeles duniga. Men vilda som sjutton .... ganska skönt när de blivit vuxna :D