måndag 26 maj 2008

Uppmanad av Ankie

För tio år sen - jobbade på Schenker i Luleå men var jätteless mitt jobb. Hade även brutit upp från ett förhållande som inte ledde någonstans utom till två säsonger golfspel. Så när jag fick erbjudande om att börja jobba på Schenker i Umeå så tog jag chansen. Med hjärtat i halsgropen! Men så nyttigt för mig.

5 platser jag bott på:
1. Centrala Luleå
2. Haga, Umeå
3. Södermalm
4. Sundbyberg
5. Örnvik, Luleå

Ett litet urval. Har hunnit flytta 12-13 gånger ... :D

5 jobb jag haft:
1. Brödförpackerska
2. Biblioteksassistent
3. Telefonist
4. Sekreterare
5. Speditör

5 saker jag ska göra idag:
1. Städa undan lite hemma för någon släpper päls
2. Ringa till Frida
3. Pussa med Conrad
4. Äta palt
5. Träna lite med apportpinnarna

9 kommentarer:

Borsökna Östergård sa...

Tackar! Vad spännande, du har ju bott i Stockholm...söder o sumpan!

Borsökna Östergård sa...

Och det gick ju aatt läsa i ditt inlägg, hade INTE behövt upprepas av mig! Kul att du delar med dig! kram

Peace in mind sa...

Bibl.ass verkar vara det nya svarta. Har alla varit det utom jag? Fö har jag aldrig ätit palt, gott?

C. Meow sa...

Ankie - Sumpan var en riktig favorit. Bodde jättenära parken och Duvbo, suktade efter ett hus där :D

Anna - du har inte missat så mycket, jag fick mest hjälpa vilsna kineser och hindra studenter att paja kopiatorn.
Palt är nog lite speciellt men jag gillar det. Påminner lite om kroppkakor men lite grövre och utan lök.

Annie - PD sa...

Så kul att få veta mer om dig :D

Smartasmia sa...

Heja sötbönan där! Livserfarenhet är alltid bra erfarenhet...även den dåliga i slutänden:-) Kul med lite info kring favvo-Camilla´n:D

C. Meow sa...

Tack mina små sockersmulor :D

Miss Upsey Daisy sa...

Jag stal listan!

Solrosfrö sa...

Så kul att läsa lite mer om dig. Jag har gjort den jag med :)