onsdag 14 maj 2008

In i bubblan


Kloka Jessika skrev om att hon ville krypa in i en skyddande bubbla med sin familj. Idag känner jag likadant men i min bubbla skulle jag ta med några av mina vänner som har det kämpigt just nu. En som inte mår bra efter en otäck förlossning och en som blivit ordentligt sviken.
Söta gryn, jag skulle vilja vira in er i varsin varm filt av kärlek och omtanke, vakta medan ni vilar och inte låta något komma åt er just nu. Kramar till er båda och mina tankar finns hos er.

4 kommentarer:

Smartasmia sa...

Fina ord där...från en riktig liten fining! Lite skyddsmolekyler från ön här till dina skyddslingar!

Annie - PD sa...

Vilka fina ord! Tänk att ha dig i vänskapskretsen, underbart :)

Solrosfrö sa...

Sträcker ut armarna från min bubbla och ger en kram ;)

sara sa...

Skickar en stor kram!