söndag 23 mars 2008

Dusch eller badkar?


Googlad bild

Vet inte varför, men jag älskar att duscha. Det har inget med att göra att det ska vara snabbare, fråga vem som helst som känner mig. Dessutom är jag lat och älskar att ligga och filosofera vilket borde göra mig till en badare, men icke! Älskar dusch, ju varmare desto bättre och där kan jag stå tills hela jag är skrynklig som ett russin. Lyxade till det med dubbla munstycken nu när jag renoverade badrummet, ett vanligt litet och ett stort "regnmunstycke". Myyyys.

Har försökt att gona ner mig i skumbad med bra bok/tidning, musik och lite vin. Men jag blir bara svettig och rastlös. Vad gillar ni bäst?

Bild från Ftfdesignstudio.com

6 kommentarer:

Peace in mind sa...

Håller med, man har bilden i huvudet av detmysiga badet. Levande ljus, musik, bok, vin...men efter fem minuter är jag klar no matter what...

C. Meow sa...

Anna - I'm with you!

Solrosfrö sa...

Så stilrena - båda två! Jag är en duschare jag med!

C. Meow sa...

Jessika - ja visst var de. När det gäller badrum har det kommit så mycket nytt ...

Petra sa...

Jag är absolut en badare! Fast nu utan badkar :( Jag bara älskar att ligga där i hett vatten med en tidning alldeles ifred *drömmer mig bort* När jag hade badkar så badade jag varje dag. Tur att jag bodde i hyreslägenhet och att vattnet ingick :)

C. Meow sa...

Petra - det verkar så HÄRLIGT :)