tisdag 18 mars 2008

Internet

Jag fascineras och roas av Internet. Man kan börja i en ände och via länkar här och genvägar där så kan man krångla sig fram mellan de mest underliga sidor. Man går sällan rakt fram utan irrar runt - spåret påminner om en krabbas i sanden. Precis som jag, går sällan rakt fram från punkt A till punkt B utan snurrar runt, besöker S, kollar in H och F, blir nästan kvar vid Q men dyker upp vid B så småningom. Nöjd och belåten, häpen över vad jag sett, glad över dem jag träffat på.
.... men sällan i tid.

7 kommentarer:

Peace in mind sa...

Och se jag irrade runt och dök upp här, fastän jag borde ha gått och lagt mig för länge sedan:)

C. Meow sa...

Jag har också svårt att ta mig i sängs ikväll :)

Peace in mind sa...

Skönt med sällskap i rymden då!

C. Meow sa...

Är ledig från jobbet imorgon. Kanske det blir lite shopping ...:)

Annie - PD sa...

Precis! Så är det - som flera nystan i samma korg :)

Petra sa...

Det blir lätt att man klickar sig iväg också blir de 5 minuterna till två timmar, mycket farligt för en sådan slackertyp som jag...

C. Meow sa...

Annie - bra beskrivning. Och de är ihoptrasslade med varann :D
Petra - känner igen problemet hrm :D