tisdag 4 mars 2008

Tjuvlyssnat

Badhusets omklädningsrum, Älvsbyn
Två små flickor ~9 byter om.Flicka 1: Åh, jag ser så tjock ut i den här baddräkten. Visst gör jag?!Flicka 2: Nej då.Flicka 1: Jo, det gör jag! Jag ser jättetjock ut. Tjock tjock tjock…Flicka 2 (tar ett steg närmare sin kompis, mycket hotfullt): Nej, det gör du inte. Om du inte slutar svamla snart så DÖDAR JAG DEJ!!!


Klädaffär, Helsingborg
Ett äldre par står och kollar på kalsonger till gubben.Tanten: Nej, dom är ju alldeles för stora…Gubben mumlar något ohörbart.Tanten: Hängslen? På kalsonger? Fattar du nu varför du inte får gå och handla själv?!


Lånat från www.tjuvlyssnat.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha! söta kommentarer både två!

Petra sa...

Ha, ha rätt rutet! Kanske någon kommentar för min man att låna (alltså nu syftar jag på den första historien)