måndag 3 mars 2008

Tjejkast

Gillar verkligen inte ord typ "tjejkörd" osv ... Men när jag ska beskriva min kastteknik finns det bara ett ord: TJEJKAST! Jag kan inte kasta. De pinnar som jag kastar till Conrad hamnar inte långt bort (men brukar få åka högt upp i luften iaf) och inte alltid i rätt riktning. Hmmm

Stackars hund, han vet aldrig vart han ska springa. Bara att han inte ska springa långt bort ha, ha. Har faktiskt hänt att han får vända ...

Tro om det finns någon kvällskurs i pinnkastande? ... och ja, jag är lika dålig på att kasta boll.

3 kommentarer:

sara sa...

Han kanske vänjer sig snart? Så att han inte springer så långt. :-)

Fyrfotingarna sa...

Jag är totalt kass på att kasta jag med. Då jag kastar kan det vara läge att gömma sig bakom ett hus för det kan hamna vart som helst. Så känn dig inte ensam vännen, vi kanske kan hitta någon mer så kan vi starta en studiecirkel?

Anonym sa...

Det finn bollkastare att köpa i nästan alla zooaffärer, den ser ut som en stor spagettislev och man kan kasta skitlång med den (tom jag till hundarnas stora glädje)

Kram