måndag 24 mars 2008

Rådisar


Anna hittade en råtta i sin handväska. Detta är bland de bästa hundleksaker som finns. Håller till och med för Conrads hårdhänta (-tandade) behandling. Dessutom kan de skrämma män!

Anneli skulle på Ikea och köpte ett helt gäng, kring 35 st, rådisar som alla vi hundbrudar skulle ha. La påsen i baksätet i bilen, den välte naturligtvis och när hennes sambo kom ut på morgonen så höll han på att sätta sig i ett veritabelt råttbo. Trevligt uppvaknande! Varje gång jag ser en rådis ler jag och tänker på honom. Varje gång som jag ser en chili skrattar jag och tänker på honom men den historien tar vi en annan dag.

9 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Då förstår jag vad den gjorde i Annas väska! Hängde inte riktigt med där... icke hundägare som jag är ;)

sara sa...

Tröttnar aldrig hundarna på rådisarna? :)

jessika: jag blev också lite förundrad över Annas råtta, men misstänkte att det hade nåt med söta Saga att göra. :)

C. Meow sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
C. Meow sa...

Conrad tröttnar aldrig på något som man kan ha sönder. :)

Petra sa...

Vilken syn! :-D Råttan är tydligen allas favorit, min katts också! Fast nu är den så död den kan bli, tycker han.

C. Meow sa...

Petra - det finns även trevliga spindlar och fladdermöss till katten!

Linda K sa...

sonen blir helt i extas när hans råtta visas på upp på den ena bloggen efter den andra :D

C. Meow sa...

Linda - kan tänka mig det! Han kanske borde prova sig på en spindel nästa gång, Conrad rekommenderar :D

Fyrfotingarna sa...

Just nu har vi inte kvar annat än Rådis-skinn i vårt hem, en tripp till Ikea behövs med andra ord *S* Men Cayenne tycker att skinnen är jätteroliga de med, har skrämt mormor med det några gånger *hehe*