fredag 21 mars 2008

Ingen inspiration

Ja, då besöker man Anna och snor en lista:

Färg: grönt och svart - såg en film med Gwyneth Paltrow där alla hennes kläder var i grönt, gorgeous
Klädsel: klänning eller jeans eller både ock
Frisyr: ner mellan skulderbladen-längd, mörkbrunt och lite flikigt
Accessoar: väska, alltid väska
Mat: ja tack och på fasta tider annars blir det problem (migrän)
Dryck: kallt vatten eller en god chardonnay
Snacks: nötter, salta pinnar
Känsla: nöjd hemmakatt
Humör: nöjd
Att göra: kolla på TV, vifta med tårna och störa hunden
Musik: Inte nu
TV: SF för närvarande
Internet: uppenbart
Telefonsamtal: nä, inte ikväll
Inspiration: nytt och nött, bilder, naturen
Drömmer om: att ligga och läsa i min hammock en varm och solig dag
Längtar till: sommaren och en färdig trädgård

4 kommentarer:

Peace in mind sa...

Listor är kul, eller hur! Vi får göra det oftare...

C. Meow sa...

Jag är jättetöntig, älskar listor och tester - skyller på att jag är uppvuxen med Starlet och Mitt Livs Novell :D

Petra sa...

Listor är bäst! Och väldigt praktiskt när man inte har någon inspiration!

sara sa...

Åh, Starlet och Mitt Livs Novell! Hade nästan glömt! Nu blir jag nostalgisk. :)