onsdag 26 mars 2008

"Hallå hela pressen ....

Radion och tv:n (som funkar igen förresten)
Alla mina vänner, alla som jag känner ..."

När jag bodde i Stockholm så gick jag på en salong som heter Olle & Marie på Birger Jarlsgatan. Där jobbade en frisör som hette Anna, lång smal mörkhårig och fnissig, och hon var superbäst!
Men hon blev gravid, jag flyttade till Luleå och när hon började jobba igen så bytte hon salong och på O/M vet (vill) de inte vart hon flyttat. Mina lockar saknar henne ...

Det är inte någon som råkar känna till henne :D

6 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Önskar jag kunde hjälpa för att byta frisör är svårt :) Är du i Karlstad någon gång så kan jag rekommendera Linda på salong Clara!

C. Meow sa...

Ja, sen Anna blev mammaledig har jag inte hittat någon bra frisör. Får nog börja besöka Karlstad ;)

Solrosfrö sa...

Välkommen på en fika när du är i stan ;)

Petra sa...

Frisörer som blir gravida är ett skit! Min favorit, den enda jag varit helt nöjd med, skaffade tre barn på raken och bestämde sig sedan för att bli lyxhustru :(

Annie - PD sa...

Jag har gjort efterlysningar och deckarjobb gällande försvunna frisörer innan på min blogg. Kanske ska testa igen? :D

C. Meow sa...

Petra - så fräck liten rackare! Inte ta någon hänsyn alls ... ;)

Annie - hittar du henne så lovar jag att bjuda dig på flertalet glas vin när jag kommer ner nästa gång :D