söndag 9 mars 2008

Jag, jag, jag ...

Bild från www.aftonbladet.se

Hon är vacker, tjänat mycket pengar och arbetar med det som hon brinner för. Mello har hon vunnit flera (två, tre?) gånger och har en trogen publik. Men nu säger hon "Det är som om jag bränts på bål"! Varför? Jo, hon fick ingen semifinalplats i en tävling som hon deltagit i flera gånger tidigare!!! Det finns människor som i nutid bränns på bål BOKSTAVLIGEN!
Gör jag fel om jag efterlyser lite perspektiv? En kvinna med fantastisk röst och scennärvaro förvandlas i mina ögon till en gnällig snorunge. Det är därför det aldrig kommer finnas en skiva av Carola i mitt hem!

6 kommentarer:

Peace in mind sa...

Så sant, en sann diva och snorunge i en och samma person.

Var dags glimtarn sa...

Skriver under på det. Sann diva, sann sonrunge...

Petra sa...

Inte bara därför väl...?

C. Meow sa...

Ja, hon är ju så knäpp så det förstör hennes talang. Känns så bortkastat.

Fyrfotingarna sa...

Huga hon är skrämmig den där Carola....

Borsökna Östergård sa...

Hon saknar onekligen lite perspektiv. Synd på en sån fantastisk röst och SYND att Andreas valt att aliera sig me´na.