måndag 17 mars 2008

Rottis vs Rusta

Här var det tänkt att jag skulle blogga om hur Rusta besegrat Conrad, multiförstöraren! Det finns inte en leksak som han tuggat sönder, han kan till och med dra trådar ur brandslangar vilket inte vill säga lite ...

På Ikea har de söta mjukdjur som jag brukar köpa, rekordet var nog när han flisade sönder en tygfisk innan jag ens hunnit få av mig ytterkläderna. Suck. Men idag var jag på Rusta och köpte bland annat några trossar och tog även ett flytben i tyg. Och till min stora förvåning höll den riktigt länge, men mitt i matlagningen hörde jag ett bekant ljud. Tyg som rivs sönder ... Och hittade en Conrad med ett helskägg av nylonstoppning. Imorgon ska jag åka förbi MC-shopen och höra om jag kan få några gamla däck. DE borde väl hålla???

4 kommentarer:

Peace in mind sa...

Håhå jaja, Saga har aldrig tuggat sönder en grej, inte en tross, inget, nada. Tuggben däremot går åt på nolltid...

C. Meow sa...

Aldrig tuggat sönder något?? Har du kollat så hon verkligen har tänder? :) Conrad hann inom två veckors tid bita sönder pappas glasögon, min bettskena och mina nya Gucciglasögon.

Fyrfotingarna sa...

Cayenne har bara gett sig på andras saker (då det varit nåt av värde), pinsamt till tusen men ett bra sätt att bli av med oönskade karlar *asg* Jag hänger gärna med till MC-shopen...men av helt andra anledningar än däck :P

C. Meow sa...

Cayenne är ju så försiktig, utom när det kommer till mat dvs ha,ha